Nuffnang Ads

Wednesday 27 February 2019

POTATO CHIPS | CRISPY PHOTATO CHIPS "7eleven product must try.



POTATO CHIPS | CRISPY PHOTATO CHIPS "7eleven product must try. Assalammualikum dan selamat malam semua, video kali ini saya review sikit antara product keluaran 7-eleven. So hari ni saya cuba 3 jenis perisa "POTATO CHIP" keluaran 7-eleven, 3 jenis perisa iaitu original, sour cream & onion dan hot & spicy.. saya suka 3 jenis perisa ni, tapi yang paling saya suka adalah perisa sour cream & onion, saya bukan seorang pengemar makanan pedas.
Anda boleh dapatkan snak potato chip nie di semua kiosk 7-eleven yang berdekatan dengan anda.
Saya cadangkan agar anda patut cuba, snak ni sesuai untuk birthday party snack, rileks time, travel atau apa-apa aktiviti santai anda dan keluarga... only in 7-eleven.... ting tong ting tong bunyik bell trackmark 7-eleven..

Thank you pada yang menonton video ni, dan jangan lupa like, comment pandangan anda dibawah, subcribe dan share banyak-banyak. jadi apa tunggu lagi, POTATO CHIPS | CRISPY PHOTATO CHIPS "7eleven product must try. Nantikan video-video baru yang panas-panas.
Bye...
Location : 7-eleven dorset hotel putrajaya prisent 3
Sosial network :
Instagram :
https://www.instagram.com/abgstorycha...
Facebook :
https://m.facebook.com/abgstorychanne...
Blog : https://twitter.com/ChannelAbg


#paidreview #instagramabgstorychannel #abgstorychannel #facebookabgstorychannel #blogabgstorychannel #youtube #vloger


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.